Als ondernemer kun je in de Yuki Store de juiste bundel kiezen en/of extra feature(s) toevoegen, afhankelijk van de grootte van je onderneming en de benodigde functionaliteit om een up-to-date boekhouding in Yuki bij te kunnen houden.
Met behulp van de adviestool, die je kunt vinden via de link ‘Zelf berekenen’, stelt Yuki op basis van handmatige input de ideale bundel voor je samen en berekent hierbij de bijbehorende kosten.
Nadat je de gewenste bundel (upgrade) en/of extra feature(s) hebt geselecteerd, is deze direct beschikbaar voor gebruik in je domein. Let op, alleen een gebruiker met de rol ‘Directie’ kan deze acties uitvoeren.
De Minimal versie is gratis en biedt de mogelijkheid tot communicatie met de accountant (Postbus), aanleveren van bestanden (documenten en transacties), het bekijken van gegevens in de financiële monitor (boekhouding), facturen ontvangen via Peppol en meer.
Wil je dat meer dan één gebruiker toegang heeft tot je domein in Yuki, dan moet je kiezen voor de bundel Medium of Large.
Meer informatie over de verschillende bundels en extra features kun je vinden in de Yuki Store, die je vanuit elk scherm in je domein kunt openen.
Via de Yuki Store kun je ook op elk moment de door jou gekozen bundel wijzigen en extra feature(s) toevoegen of verwijderen.